sobota, 28 września 2013

5. Naleśniki cynamonowe bez ani grama mąki :)

Dodaję przepis na naleśniczki, robiłam je sobie dzisiaj na kolację, bardzo się spieszyłam żeby zdążyć na The voice of Poland, więc zdjęcia kiepskawe. Miałam w planach zrobić jakieś ciasto, ciasteczka, muffiny, ale skończyło się na naleśnikach. Takie lenistwo mnie ogarnęło!

Naleśniki cynamonowe

2 jajka
0,5 szklanki mleka
2 łyżki budyniu (u mnie 1,5 waniliowego i 0,5 śmietankowego)
słodzik do smaku
cynamon (ilość zależy od upodobań)

Wszystko razem miksujemy, rozgrzewamy na patelni odrobinę oliwy, no i... SMAŻYMY! ;3
Jedyną patelnią u mnie w domu, która ma niezdarty teflon jest moja własna taka mała (do której nie pozwalam rodzicom się dotykać). Tak więc naleśniczki wyszły małe i cienkie, jednak nie miałam szczególnych problemów przy przewracaniu ;) Wyszło ich 3 i pół, no ale tak to bywa, że na zdjęciu są 3 :D Ja podałam je z konfiturą brzoskwiniową, a na górze bita śmietana linessa z lidla.
Pyszne wyszły, polecam!
 SMACZNEGO!



1 komentarz: