niedziela, 8 września 2013

Początek

Hej, na początku chcę opowiedzieć trochę o sobie ;)
Mam na imię Kasia i chodzę do II klasy gimnazjum. Na pewno dla wielu z Was jestem małym dzieciakiem, ale ja się tak nie czuję, jestem jak na na swój wiek dojrzała i mam nadzieję, że wy też to zauważycie ;)
Moja historia związana z odchudzaniem jest krótka, a może nie...
W wieku 8 lat miałam, jak to się mówi dziecięcy tłuszczyk, który powoli stawał się czymś więcej niż tylko kilkoma kilogramami nadwagi z których kiedyś wyrosnę! Moja mama martwiła się, więc w końcu udała się się ze mną do dziecięcego dietetyka. Schudłam jak na takiego szkraba dużo, stałam się szczuplutka i drobniutka. Wtedy gdzieś w 3-4 klasie szkoły podstawowej mama kupiła mi spodnie z Big Stara, bardzo drogie, ale miały mi służyć i służyć... Jednak zaczęłam stopniowo, regularnie tyć. Nie doprowadziłam się do złego stanu, oj nie! :D Starałam się w miarę możliwości dbać o siebie, bo wtedy zaczęłam wkraczać w wiek nastoletni, więc wygląd bardzo mnie obchodził. No i przez ostatnie lata (a szczególnie rok) chudłam i tyłam, bo następował efekt jo-jo. Na początku wakacji, kiedy się zważyłam powiedziałam stop! Zaczęłam dietę, zdrowe odżywanie, ćwiczenia i schudłam 6 kg, a teraz prawie mieszczę się w tamte cudowne spodnie z Big Stara! Właśnie ,,utrwalam" swoją dietę, staram się jeść zdrowo i o tym będzie na blogu ;) Chcę dzielić się z innymi moją pasją, bo podczas tych wakacji pokochałam gotowanie i zdrowe odżywanie!
Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać, a ja będę się starała dodawać ciągle nowe przepisy!
Kasia

1 komentarz: