sobota, 28 września 2013

4. Owsianka budyniowa

Minęło kilka dni odkąd ostatnio dodałam post, ale mam coraz więcej obowiązków, tak to bywa! :D
Codziennie mam lekcje do 14.20 lub 15.15, dwa razy w tygodniu jeszcze po półtorej godziny angielskiego i czas na jakiś czas korki z matematyki! ;) Tak więc w sobotę mam dopiero trochę czasu, chociaż w następnym  tygodniu mam mnóstwo sprawdzianów... 
Dzisiaj na śniadanko budyniowa owsianka- pyszna była, aż sama się sobie dziwie, że ja taka wielka fanka owsianek, tą z budyniem jadłam 1 raz.


Owsianka budyniowa

5 łyżek płatków owsianych
1 łyżka otrąb owsianych
3/4 szklanki mleka
trochę mleka + łyżka budyniu (u mnie śmietankowy)
słodzik

Mleko, słodzik, płatki i otręby gotujemy. W miseczce mieszamy resztę mleka z budyniem, dodajemy do owsianki. Ja swoją podołam z brzoskwiniową konfiturą (przepis na blogu)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz