niedziela, 6 października 2013

9. Owsianka budyniowa z wczoraj

Wczorajszy dzień miałam mega pracowity! Od 10 do 11 byłam z moją przyjaciółką Darią w Biedronce na zbiórce żywności (rozdawałyśmy ulotki ;D ), potem byłam z siostrą w Płocku, w galerii. Tak więc kurtkę zimową już mam, jeszcze tylko buty i będę gotowa na mrozy ;) Ok. 17 wróciłyśmy i pojechałyśmy do jednych i drugich dziadków. Zdążyłyśmy wejść do domu, a zaczął się The voice of Poland. Obejrzałyśmy i od razu poszłyśmy spać, tak byłyśmy zmęczone! :)
Dzisiaj ok. 11 siostra pojechała do Poznania, a ja zostałam z zaległym przepisem na owsiankę.

Owsianka budyniowa

4 łyżki płatków owsianych 
1 łyżka otrąb owsianych
pół szklanki mleka + 1/4 żeby rozpuścić budyń
1 kopiasta łyżka proszku budyniowego
słodzik
dodatkowo u mnie:
duży kawałek gorzkiej czekolady 70 % kakao
szczypta kakao do posypania
łyżka masła orzechowego
Ojć! Pyszna wyszła, takie lubię najbardziej! Zachęcam do zrobienia jej, bo na prawdę warto.
SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz