sobota, 12 października 2013

11. Owsianka budyniowa, na serku wiejskim i w ogóle taka na bogato!

Przychodzę do Was z moim dzisiejszym śniadaniem. Niestety pojawiam się tu bardzo rzadko, ale posty dodaje w weekendy, bo wtedy korzystam jak mogę z wolnego! ;)
Dzisiaj miałam od samego rana same pyszności. Na owsianki, jak wspominałam nie będę podawała przepisu, tylko składniki, których użyłam.

Owsianka budyniowa, na serku wiejskim
- 4 łyżki płatków owsianych
- 2 łyżki otrąb  (1 owsianych i 1 pszennych)
- 0,5 szklanki mleka + odrobinka do budyniu
- 1 łyżka proszku budyniowego
- słodzik
- serek wiejski
Jako dodatki dodałam trochę płatków firmy Sante i garść żurawiny.

Mam dla Was jeszcze 2 zdjęcia omletów- niestety bez przepisów, bo ich nie posiadam. Omlety są autorstwa mojej mamusi, która jest tak kochana, że gdy mam dużo nauki robi mi takie cudeńka! ;)

SMACZNEGO! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz