sobota, 12 października 2013

12. Muffiny jabłkowe

Ostatnio dodawałam przepis na muffinki, ale moja siostra przywiozła mi takie śliczne papilotki w kwiatki, więc nie mogłam się powstrzymać, żeby dzisiaj nie upiec w nich muffin.

Muffiny jabłkowe
(mi wyszło 15 sztuk)

60 g płatków owsianych
40 g otrąb pszennych
150 ml mleka
1 jajko
100 g sera białego chudego
150 g jabłka pokrojonego w kosteczkę
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
słodzik 
pół łyżeczki cynamonu
+ płatki owsiane do dekoracji

Piekarnik nagrzać do 180 stopni. Do miski wsypać płatki, otręby, proszek do pieczenia i mleko. Odstawić na 10- 15 minut to zmiękczenia płatków. Do miski z dodać jajko, pokruszony ser, cynamon, jabłko (pokrojone) no i słodzik. Wszystko dokładnie mieszany, nakładami do papilotek. Posypujemy na górze płatkami. Pieczemy przez 20- 25 minut, do suchego patyczka.



SMACZNEGO!

1 komentarz: